Aren't They Awesome? ;)

Pages

19 August 2010

Short Visit to Singapore

I've been away from net connection for a few days since last Sunday (my previous post was scheduled, by the way) as I had a short visit to Singapore to settle some stuffs. I really hate being away from net connection, but I could only get online in Singapore by using public wireless connection with my phone. That doesn't help though, cause by the time I'm at outside, I'll be busy doing stuffs or shopping :D and there won't be enough time to use the connection. Okay, enough rambling, as you might guess, I include some food pics in this post :D. Here are the food that I had for the past few days:

Bibimbap

Laksa

Baked meatballs

Curry chicken baked rice

Lasagna

Dimsum


I've been good for not spending so much on beauty stuffs like I used to, but I did manage to get some stuffs that I've been wanting in Singapore, all of them are eye related products.

Mandom Cleansing Express Eye Makeup Remover
My current eye makeup remover is almost finished so I get this eye makeup remover to try after reading the review from Rouge Deluxe. I haven't tried it yet, will update once I do.

KissMe Heroine Make Mascara Remover
Yes, another remover :D. I get this one because of Yumeko's review, It sounds great for hard-to-remove mascara. Haven't tried it yet though.

Shiseido Mascara Base
I've been wanting this since forever! I can't wait to try it to see how it works on my short and straight lashes :).

Till next time!

31 comments:

Sydney at PetiteGorgeous said...

The food looks very very yummy. When I get a chance to travel to Asia, I plan to eat a lot :).

London's-beauty said...

look at them food!! ^^ making me hungry again- Lucky you :P
I'm looking forward to your reviews on those new products :)

~Lisa said...

Ohmygosh! FOOD!! *removes hand from computer screen*
Soo yummy looking!

& the haul is so interesting, especially the KissMe Heroine Mascara Remover!!

http://xmaterialgirlsx.blogspot.com/

Kasia_B said...

Yummmm OMG Dina! I wanna eat all these now!

<3
www.kasiabelhadri.blogspot.com

Diane said...

The food looks so yummy! I'm a work and I'm drooling over the Curry and the baked meatballs!

Marie said...

I love Bibimbap!:D

***** Marie *****
allthingsmarie.com

Pop Champagne said...

oh yummy food. hehe I like eye stuff too. and yeah I agree, when I'm outside I like to shop etc instead of going on the internet! :D hope you're having a great time!

Fruity Lashes said...

oh wow you were having a king's feast! look at those yummy food. i'm assuming the kissme mascara remover works similar as the sana one? in that case i'll need to try it

RicAdeMus said...

Yum, yum, yum!!! Is laksa spicy? It looks great.

My wife LOVES lasagna, the cheesier the better.

I hope the business part of the trip went well.

mandy said...

It food looks delicious!!

Can't wait to hear how the mandom eye makeup remover is. I didn't really like the makeup remover :\

Anastacia said...

OMG! Thats a lot of yummy food! Soooo tasty!! Nice haul too :)

MeiBelle said...

Can I eat all that food? OMG it looks so good ^^

I would love to go to singapore, I've heard such wonderful things about it =)

PinkOrchids said...

I'm so hungry now =( the food looks so good! xX

Denysia said...

Omg, all that food looks extremely yummy! :D

And yay for the makeup haul!

~AnGeL~ said...

Nyammm.. the food look delicious! I miss southeastern asian food! <3

Tammy said...

OOoh you got the Shiseido base!!! Let us know how you like it :D

Lilladylife said...

im drooling!!!! p;lz call me if you ever need a travel buddy to help you eat along the way =)

coffretgorge said...

i miss eating authentic laksa! i like it spicy and creamy *ooooh!* :P crave inducing food pics babe! gah~ im jealous u got to eat all those delicious food! hihi :D

great sense of control there! i want to try the shiseido mascara base too! :)

♥ Starryxuan said...

the food look yummy! i wanna go source out nice food too :P:P

Shop N' Chomp said...

*stomach growls* Those are all dishes I love. =D Lucky you! Nice haul, Dina!!

Blair said...

Bibimbap!! Yummmmmm =D

I never knew that KissMe Heroine has a mascara remover! It looks like a mascara base to me haha

MilknCookiie said...

Ugh this post is definitely making me hungry haha. The Shiseido mascara base is GREAT I tell ya. I got introduced to it when I was 12 (yeah scary HK salesladies) and my lashes just can't live without it. ♥

★ Cookiie

Nic Nic said...

mm food !

i hope the mascara base works well for you as much it does for me :)

Shanghainese Dumpling said...

Drooling Drooling & Drooling over your food & Haul :)

Josh said...

Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

Karen said...

hehe normally I would be dreaming about food after seeing this post.. but I have no appetite from being sick this week :( I'm glad you got to enjoy yourself on your trip.. food and shopping always hits the spot for me. Thanks for your get well wishes and for liking (or as you said "love) my FOTD's-- they are quite fun for me to create. so funny you have someone taking care of all the pets, whoever it is must be very busy then!

Dizzy said...

OOO the food looks so good! I’m getting so hungry!

Kym said...

awwww i would LOVE to go to Singapore some day... those baked meatballs look heavenly!!!

Iyah said...

OMGOSHHH!!! lots of food porn!! YUMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!! and that shisheido mascara base - i heard so many good stuff about it! :D

Old Cow said...

The baked meatballs look positively scrummy!

Natalie Nguyen said...

Fooooddd!! Ah Dim sum! Oh my, you had so many delicious food! I'm so hungry now haha!